2020. augusztus 8., szombat

Új szerzemények - július (3)

A július így utólag nagyon termékenynek bizonyult, főleg, hogy augusztusban eddig még meglepő módon semmit nem rendeltem:

  • a Pan Am c. sorozat első és sajnos egyetlen évada időről időre eszembe jutott, nem igazán volt elérhető, vagy elfogadható az ára, most szerencsére szuper áron és állapotban bukkantam rá,
  • Agatha Raisin kalandjait duplán rendeltem meg, a 2. évad már meg is érkezett, a 3. évad pár nap múlva jelenik meg, így ez utóbbi előrendelés volt, 
  • a Peanuts-könyvek 13. kötete is felkerült a polcra,
  • nagyon tetszett a Karácsonyi ének Disney-változata, az Amazonon bukkantam rá a gyönyörű képregényre,
  • Robert Langdon kalandjai mostanában nagyon felpörögtek; az Inferno még semmilyen formában nincs meg (ennek az is az oka, hogy nem sikerült valami jól), A Da Vinci-kód és Angyalok és démonok német nyelvű mediabook-os kiadványait fillérekért találtam meg, nem tudtam ellenállni, 
  • végül négy Alias-regényt sikerült beszerezni, habár az állapotukkal nem vagyok maximálisan elégedett. 








Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése