2021. január 2., szombat

Új szerzemények - 2020. november-december (3)

Hoztam is gyorsan (?... mihez képest...) a második posztot, amely ismét Harry Potter-kánaán lett (és még hátravan az utolsó poszt sok Harry-vel):

  • ahogy már korábban is írtam róla, a Lego Harry Potter kiadványait egy ideig próbáltam elkerülni, de sajnos elindultam a lejtőn, és ez látszik ezen a fotón,
  • a Roxforti levélre hasonlító jegyzetfüzet gyönyörű, de nem tudom lesz-e szívem valaha is beleírni,
  • a csokibékás kulcstartó is inkább csak a polc dísze lesz, vagy rövid használat után visszakerül a polcra,
  • a heti tervezőre viszont hatalmas szükségem van, vagyis lesz, ha visszaköltöztünk Magyarországra és a kisfiam elkezdi az ovit, én pedig újra munkába állok. 





 

 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése