2024. március 23., szombat

Új szerzemények - 2023. június - 2023. december (2)

Éppen ideje, hogy frissüljön a blogom, szerencsére akad is bőven mivel:

  • nagyon tetszett a Marvel Mi lenne, ha...? sorozatának zombis epizódja, így amikor megláttam az újságosnál a kiadványt, azonnal lecsaptam rá,
  • belekezdtem a régi magyar nyelvű X-akták képregények összegyűjtésébe, ami lassan ugyan, de halad (még szerencse, hogy csupán 6 szám jelent meg magyarul), 
  • a Jurassic Park tollakra a Pepcoban találtam rá, 
  • a Snoopy pénztárca akciós volt a Deichmann-ban, nem tudtam ott hagyni, 
  • a Bridgerton jegyzettömb pedig az előző posztban említett duplázás eredménye
  • A halott menyasszony mintás, ajakápolót a Shein-on találtam, nagyon ötletes a gyűrűs dísszel. 









Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése