2019. május 18., szombat

Új szerzemények 2019. május 12.

Az első májusi összesítésben több olyan kincs is szerepel, ami régóta kívánságlistás, de az a fránya böngészés, kutakodás akár az Amazonon, akár az eBay-en folyamatosan képes megtréfálni:
  • A Gyűrűk Ura- és X-akták Space View magazinokkal már régóta szemeztem, most éreztem elérkezettnek az időt, hogy megnézzem milyen kiadványokról van szó,
  • A Hobbit: Smaug pusztasága képeskönyv (The Movie Story) régóta kívánságlistás volt,
  • A Gyűrű Szövetsége naplónál nem igazán tudtam, hogy mire számítsak, amikor megrendeltem, de egyáltalán nem csalódtam,
  • a Tintin kalandjai Bluray akciós volt az Amazonon,
  • az Inferno és A galaxis őrzői filmzenéket a 3 CD=15 eurós akció keretében rendeltem meg,
  • az Alias-gyűjtemény fantasztikus állapotban és áron lett végre a gyűjteményem része.




 







Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése