2019. augusztus 24., szombat

"A" Gyűjteményem

2014 szeptemberében költöztem ki Németországba 21 doboznyi könyvet, pár DVD-t és CD-t tartalmazó gyűjteményemmel. A mottóm ez volt: "A könyveim nélkül sehova!!"
Bõ 1.5 évig éltünk egy kis, egyszobás lakásban. A dobozok ugyan lassan szaporodtak, de az ágy alatt várták, hogy tartalmuk végre a méltó helyükre kerülhessen!

A várakozás 2016 májusában véget ért, nagyobb lakásba költöztünk, ahol valóra vált egy nagyon régi álmom: egy csodálatos könyvespolc. Már a költözés pillanatait is megörökítettem, július végén-augusztus elején pedig összeraktuk a polcot, és megkezdtem a meghódítását! Próbáltam azóta is minden évben ugyanazon a napon lefotózni a gyűjteményemet, teljesen akaratlanul (úgy emlékeztem, hogy augusztus elején készültek a fotók), de ebben az évben is sikerült:

2019. augusztus 24.
A Tovább mögötti képeken, - egészen a kezdetekig -, a változás nagyon szembetűnõ, rengeteg új kinccsel bõvültek a polcok. Az elsõ, legrégebbi képen még igen szellõs az elrendezés, azóta már erõsen helygondokkal küzdök (szerencsére!!).

2018. augusztus 21.

2017. augusztus 26.

2016. augusztus 10.

2016. július 30.

2016. július 28.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése