2019. augusztus 14., szerda

Új szerzemények - 2019. július 11.

Legalább négy bejegyzéssel vagyok lemaradásban, de egy hétig nem volt mobilom júliusban, egy három hetes magyarországi "nyaralás", majd visszatérés, itthoni fordulatszám felvétele és bölcsikezdés mellett az elkészített fotókat még szerkeszteni sem volt időm; viszont vége a mellébeszélésnek, íme július egy része:
  • a Sherlock-könyv hihetetlen nagy fogás volt, tökéletes állapotban 3,5 euróért sikerült lecsapni rá,
  • a Harry Potter-kiadványt az újságosnál "találtam", nem is sokáig hezitáltam,
  • az Aladdin a kisfiam első "igazi" Disney-filmje, ráadásul a német Blu-ray-en szerepel a magyar szinkron is! Sajnos csak harmadik nekifutásra sikerült egy hibátlan példányt beszerezni (a második kört vagy a futár vagy valamelyik szomszéd fogadta örökbe),
  • A három testőrt nagyon régen láttam, de végre sikerült beszerezni
  • a Moulin Rouge! Deluxe kiadásával is többször megjártam, itt is a harmadik lett a befutó,
  • amikor beszabadulok a Primark-ba, akkor kő kövön nem marad, ennek eredménye a Harry Potter-papucs, a Harry Potter-tolltartó, a Harry Potter heti tervező és a Jóbarátok gemkapcsok.











Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése