2019. november 6., szerda

Új szerzemények - 2019. október 11.

Az októberi szerzeményeimmel csupa korábbi kívánságlistás kinccsel lettem gazdagabb:

  • a Sweeney Todd készítéséről szóló könyv már nagyon régóta elérhető volt az egyik használt-könyves oldalon, ahonnan rendszeresen vásárolok, de csak "jó" állapotban. Sokáig tartott, de tettem egy próbát vele, és nem bántam meg, a könyv szuper állapotú,
  • az Egyszer volt, hol nem volt utolsó, 7. évada nosztalgikus hangulatba hozott, és gyorsan be is szereztem a három megjelent regényt,
  • a két X-akták képregénnyel végre teljes ez a képregénysorozat, de időközben persze ráakadtam egy másikra is...,
  • a Harry Potter-tollkészlet nélkül nem hagyhattam el a Primarkot,
  • a Harry Potter és a bölcsek köve PC-játék igazi klasszikus, sok szép emlékem fűződik hozzá,
  • az Egyszer volt... az ember második kötete a kisfiam "gyűjteményét" gyarapítja, egyelőre az én felügyeletem alatt!




 


 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése