2020. május 2., szombat

Új szerzemények - 2020. április 07.

A képek pontosan 3 hete készültek, habár nekem sokkal hosszabb időnek tűnik. Furcsán telik az idő, amikor az ember szinte ki sem dugja a lakásból az orrát. Azt hittem ezeket a képeket még március elején csináltam... 
Sajnos továbbra is nagyon kevés időm jut a nézelődéshez, de azért ha visszautasíthatatlan ajánlatba ütközök, nem is tétlenkedek a rendeléssel, vagy az újonnan megjelenő kiadványokat szerzem be gyorsan.
Áprilisban ezekkel a darabokkal lettem gazdagabb:
  • a The Art of The Fellowship of the Ring nagyon régen szerepel már a kívánságlistámon,
  • a 2014-es naptár szuper áron volt, végre a gyűjteményem darabja lett (a naptárak esetében 8-9 euró a tűréshatárom, láttam már sajnos 200 euróért is hasonló naptárakat),
  • A korona c. sorozat második évadának filmzenéjét még a házassági évfordulónkra kaptam, de csak nemrég érkezett meg,
  • az Entertainment Weekly Supernatural kiadványa fantasztikus összefoglalója a 15 évadnak,
  • a The Walkind Dead legújabb, 18. kötete friss megjelenés volt,
  • a három Hupikék törpikék-könyvet a kisfiam fogja megkapni, ha végre leszokik a könyvek random megtépkedéséről.










Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése