2019. szeptember 17., kedd

Új szerzemények - 2019. augusztus 25. (2)

Szerintem én lennék a legjobban meglepődve, ha képek elkészülte után nem telne el egy szűk hónap, amíg eljutok a posztolásig...; íme augusztusi szerzeményeim másik fele:

  • a Scholastic díszdobozos kiadványát egyáltalán nem terveztem beszerezni, de olyan jó áron jött velem szembe, hogy nem tudtam neki ellenállni, hozzáteszem nem is bántam meg, 
  • a Grindelwald bűntettei filmzene hosszas várakozás és óriási türelem gyümölcse, 6,5 euró volt (talán 16,99-ről indult, amikor a film premierje volt),
  • a gemkapcsok és a jegyzetfüzet egy Primark-túra szerzeményei,
  • a kis dobozban pedig 6 ceruza lapul, de még nem volt szívem kibontani, olyan szép a doboz!


 

 




A kép forrása: https://static-de.gamestop.de/images/products/285351/3max.jpg

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése