2019. október 8., kedd

Új szerzemények - 2019. szeptember 18.

A három-négy hetes csúszás kezd megszokottá válni, ráadásul már legalább három posztra elegendő új szerzemény pihen a szekrényben. A kisfiamnak nem tetszett a mobilom kijelzője, ezért nemes egyszerűséggel földhöz vágta, úgyhogy telefon a szervizben, egyelőre nem is tudok fotózni.
A szeptemberi szerzemények közé két korábbi kincs is bekerült, amelyeket korábban egyenesen a polcra tettem:
  • az egyik ilyen a Poldark Deluxe Edition Soundtrack, amelyre nagyon sokat vártam, de megérte a várakozás, mert láttam már használtan 30 euróért is, viszont sikerült újonnan beszerezni 10 euróért,
  • a másik ilyen "régiség" az Athur király - A kard legendája filmzenei CD, 
  • végre megérkezett a két gyönyörű Good Omens-könyv is,
  • a Hangya és a Darázs Steelbook hosszas várakozás után akciós volt, nem is sokat késlekedtem, végre az első rész nem árválkodik a polcon,
  • a Harry Potter jegyzetfüzet-hadsereg Primarkos szerzemény, képtelen vagyok ellenállni a papír-írószereknek, ráadásul még Harry Potter-mintásak is... végem van,
  • a Bosszúállók - Végjáték filmzenei CD akciós volt,
  • és végül, de nem utolsósorban A Gyűrűk Ura posztergyűjtemény szebbnél szebb poszterekkel.




 


 

 


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése